bye baby

hola amigos! klockan är 13.23 och jag slutade skolan för ett bra tag sen, så jävla skönt! vi har verkligen ingenting att göra där, bara tre små saker kvar på 2 veckor. detta innebär att vi kommer gå korta dagar hela den här och nästa vecka, och ha en hel del håltimmar. skönt att slippa plugga iallafall! men nu kommer vi till den stora händelsen - min mobil har gått sönder! det går att ringa till den och så, men i och med att jag knappt kan smsa och använda knapparna ordentligt plus att kameran och skärmen fuckar så kommer jag inte att ha med mig den. just nu använder jag en tillfällig mobil med ett tillfälligt nummer, och den kommer jag att ha tills jag får min nya mobil med mitt nya nummer som pappa och jag beställde imorse. jag kommer då även att ha comviq kompis, bra va?.. det blev lite mycket information på samma gång, men nu vet ni det. så ni som vill nå mig den närmsta tiden framåt får helt enkelt be om det tillfälliga numret. annars kmr jag att ge ut mitt nya sen när luren kommer. så håll ut ;) nu ska jag skriva en engelska grej, cíao!


 
gamla mobilen, kmr fan sakna dig haha. och så the new one!


Kommentarer
Postat av: millan

hallå skitunge! smsa ditt nya "tillfälliga" nummer till mig!! <33

2009-05-27 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0