helg tomorrooow

god kvällers! fotbollsträningen ikväll gick väl helt okej, kom hem ungefär 9. fan va skön vecka alltså, min helg börjar liksom imorgon, och jag har bara gått en lektion på två dagar. vi börjar iallafall skolan 09.45 och har prov, sedan ska vi typ samlas och grejjer men efter det får vi sluta, najsigt värre. ungefär såhär kommer de närmsta dagarna se ut för mig..

onsdag: skola, prov, hem, kanske träna med lina, åka till landet
torsdag: landet, åka hem, träffa millan och ta igen allt vi missat =)
fredag: vet ej på dagen, fotbollsmatch 18.30-22.00, vara med stina
lördag: match 09.30-12.30, fri på dagen, sen natalies 18års partaj
söndag: plugga eng & geo, sedan till kusin som fyller 10 år, grattis max


fan vad jag saknar, vill dit dit dit. visst kan man inte tro att det är italy?


Kommentarer
Postat av: Carita

svar: åh, tack så mycket, hjärtat :* <3

och gah vad jag vill utomlands, extremt lockande bild :)

2009-05-19 @ 23:17:51
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: emmas garderober ♡

vad har du för planer inför idag då?

2009-05-20 @ 10:35:32
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0