home sweet home

god kväll gott folk! hoppas ni haft en trevlig helg, det har iallafall jag. skön har den iallafal varit. det roligaste på hela helgen var nog när vi kom upp till hälsingland i torsdags ungefär kl. 8 kanske. jag, mamma, pappa, lillebror och stina kommer dit senare och ska möta hennes familj, så vi åker då till den så kallade "majbrasan" som skulle hållas där. vi vek oss av garv när vi kom fram till den lilla kullen och såg folksamlingen som var där, om man ens kan kalla det folksamling. det var ungefär 7 pers som stod och drack glögg, och brasan var för det första inte ens tänd. det var riktigt riktigt kul! HAHA jag skulle aldrig kunna bo där uppe asså. ja, vad har vi mer gjort.. jag har hunnit vila ut mig rejält, samt hunnit bygga på min bränna (jag var tomatofejs ett tag där) men nu är jag skit bruuun! sen har det väl inte hänt så mycket. idag när jag kom hem träffade jag lisa och vi gjorde en läxa vi har tills tisdag. kul att träffa henne, har saknat mina girls som fasen! imorn får jag träffa dom andra också, wihoo. då slutar vi skolan 12 också, fuck va skönt! jag är då bjuden på värsta lunchen hos en viss person, *längtar* hehe! nej nu måste jag fucking sova, har suttit och laddat över alla mina typ 10000 låtar från gamla datan. överdriver inte när jag säger att jag suttit här i typ 5 timmar, haha. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0