resursdag

yo! nationella gick faktiskt jättebra känner jag, man vet ju aldrig. efter det åkte jag iallafall in till fåtöljen med lina och åt en sketagod kycklingsallad, yummie. vi pluggade lite krim också, annars satt vi bara och snackade i ca 3 timmar, mysigt värre.  känner redan hur skön den här veckan är, och imorgon efter provet kommer det kännas helt underbart haha =) nu ikväll kommer stintu hit och sen ska vi iväg på fotbollsträning, jag skriver väl efter det eller något. men ni får ha en bra kväll sålänge sweeties!

    
köpte ett par gladiatorsandaler på mq innan vi åkte hem, vad tycks? .. sen bilder på mina tänder också, haha diggar mitt hår på första



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Dina tänder blev jätte fina gummaaan :) <3

2009-05-19 @ 18:50:39
URL: http://bellmanc.blogg.se/
Postat av: hanna

ja suuuperfint ;) <3

2009-05-19 @ 20:37:38
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0