sommaaar

shululu! fyfasen vad härligt väder det är idag. stört varmt! vaknade iallafall upp hos lisa imorse vid 9, och hurtiga som vi är så drog vi iväg på vattengympa en halvtimme senare. visst var det en jävla massa pensionärer, men en del av kroppen fick sig allt en ansträngning. efter det åkte jag hem och käkade. nu har jag suttit i solen i 2,5 timmar, lite färg har jag allt fått =) men känner att jag behöver sola ryggen sen, blir en jävla kontrast annars, haha. nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen kommer girlsen hit. ha en bra kväll everybody! pusspusspuss


fattas bara ett blått hav här utanför



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det blev bästa middagen hemma hos dig, mycket trevligt, glöm inte att skicka alla bilder till moi sen :) <3

2009-05-31 @ 16:19:53
URL: http://bellmanc.blogg.se/
Postat av: hanna

håller med cassandra, skicka till mig med sen :D <3

2009-05-31 @ 19:17:53
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0