söndag

hejsan alla glada! kvällen igår var väldigt trevlig med middag, vattenpipa och mys hos linda. senare drog vi hem till mig och avslutade kvällen vid sisådär kl.5. detta innebar alltså att jag har varit död hela dagen, plus att jag har åkt på en fet förkylning och ett sketa stort blåmärke på röven. (undra vad som hände lina?) haha. kände mig ganska risig när jag vaknade, så bestämde mig för att ha en ta-hand-om-mig-själv dag. duschade, använde hårinpackning, ansiktsmask osv. riktigt skönt! blev ceasarsallad från älvgården till middag, yummie. ikväll blir det en film, te och mörkchoklad. sen ska jag sova sova sova.

  
   
det är sjukt hur mycket jag kan sakna det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0