då var helgen slut

tjabba! landet med tjejerna var mys. vi åt, tjockade oss allmänt mycket, såg på film, fikade och BADADE. tohej va kallt det var om fötterna, men najs ändå. igår tillbringade jag en stor del av kvällen hos lisa och hjälpte henne med hennes jävla iPod och musik, sedan drog jag hem och fixade mig fort som fasen för att bege mig till huddinge och parta med lina och co. var rätt trevligt, men jag och lina drog ändå hem till felix efter bara en timme sisådär, och träffade alla gamla goda vänner. begav oss hem därifrån ungefär halv 4 och somnade som stockar i linas säng. men en kul väll vareee! nu sitter jag och degar här och funderar på att typ gå och sova, är fett trött. imorgon är det skola igen men det najsiga är att jag inte ska dra dit. vi slutar vid 1 och jag ska till tandläkaren 3 gånger under dagen så jag hinner tyvärr inte. woho! är så jävla glad också för jag ska ta bort tandställningen! =D men nu ska jag taggish. pusshej


inga badkrukor här inte (förutom linda som står bakom kameran)

föresten åkte lisa till greece imorse, ha det bäst ääääälskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0