och så var den här helgen också slut..

tjabba folket, har inte orkat skriva tidigare men helgen har iallafall varit najs. har inte direkt ansträngt mig för att bli helt frisk men då hade jag väl ruttnat av tristess så lika bra det ;) nu har jag precis sett playa del sol. än sålänge är det inte alls lika bra som första säsongen men I love it anyway! .. imorn då, måndag och en ny underbar vecka att se fram emot. känn ironin. nej men jag har två prov och kan nada så det känns väl sådär, men har man varken böcker eller lusten att plugga så man får väl ta det med en klackspark ;) nej nu ska jag läsa en tråkig svenskabok som också ska vara klar snart. åh jag kan verkligen inte sluta le!!!!!! tjohej

    
  
lite pics från gårdagen. trevligt vare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0