heldag med laget

gooodkvälleeers people! kom precis hem från att ha spenderat hela dagen med mitt kära fotbollslag. började dagen på sätra ip där vi kollade på damlagsmatch, och sedan begav vi oss till råsunda där vi såg aik - gefle. fan vad jag börjat hänga där nuförtiden känner jag ;) drack för övrigt skitäckligt kaffe med pulvermjölk. det var första och sista gången kan jag meddela. efter matchen åkte vi iallafall till en grekisk kolgrill i stan och käkade middag, mycket trevligt :) nu sitter jag hemma hos stina och chillar. sara och fiffi kom även hit precis, kul att träffa dom för det var riktigt längesen :D nej nu ska jag vara lite social. c-ya bitches!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0