hemma från barcelona

tjabba tjena mittbena! blev väldigt stressigt i söndags så jag hann inte ens skriva hejdå i bloggen men nu är jag iallafall hemma igen efter att ha spenderat 5 dagar i underbara Barcelona! när vi var där förra året betade vi av de viktigaste sevärdheterna så den här gången kollade vi bara på några saker och var på två museum, annars kollade vi affärer och åt god mat (a) chillade galet med andra ord! temperaturen där låg på 25 grader. hur najs? känns lite jobbigt att klä på sig vinderkläderna nu igen efter att ha gått i bara tröja/t-shirt i 5 dagar. usch och fy, fick fan frostskador när jag kom ut från arlanda. menmen, nu sitter jag i mitt andra världskrig till rum och gör ingenting. senare ska jag förmodligen träffa min pojkvän som jag saknat galet mycket. hörs imorn pyyysss!

   
   
lite pics. mer eller mindre snygga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0