I knew it!

god morgon på er. sitter och lyssnar på musik nerbäddad i min säng med värmegolvet på max, mysigt värre! igår efter träningen kände jag på mig att jag började bli sjuk, och guess what? i natt vaknade jag av hemskt jävla halsont. kunde sovit till 9 men gick istället upp 6 för det var fan omöjligt att sova. har druckit två koppar te och sett nyheterna minst 4 gånger, asboring. är inte jättesjuk men mamma tyckte att jag skulle stanna hemma idag. haha det kändes helt fel. jag? hemma? har inte varit hemma och varit sjuk från skolan en enda gång sen jag började gymnasiet, men idag får det bli så. fan vad skööönt! lär bli te, halstabletter, plugg och tv tittande hela dagen lång! ska bara tare lugnt och vila så jag är pigg i helgen för då köööör vi. dessutom slipper jag den äckliga skollunchen, yes! hare så kul i plugget biatches! ;)


denna bild får representera min dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0