love ya broooe

hola amigos! mitt internet fuckade upp sig igårkväll så jag kunde inte skriva då menmen nu funkar det iallafall på övervåningen, alltid något. det jag tänkte säga var bara hur jävla skön min lillebror är. han kan få mig att garva så stört jävla mycket så det finns inte, för vi har exakt samma humor! hahah he's so klockren (y) nu vet ni det också! aja, idag då. var en riktig pissdag i skolan. mådde otroligt jävla dåligt, helt sick. men som tur var slutade jag 2 och sen kom johan hem till mig när han slutade så då blev jag glad! :) <3 nu sitter jag och chillar här och funderar på vad jag ska göra ikväll eftersom jag är ledig imorn men ingen kan ses. det suger! aja jag får väl se. puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0