maskerad!

halloooj. bodypumpen gick bra och kmr förmodligen inte kunna gå imorn as usual haha. efter den åkte vi iallafall hem till lisa och åt en grymt god sallad samt pluggade lite psykologi. Å to the N to the G to the E to the S to the T eller vad. jag åkte hem ungefär halv 3 och nu har jag precis fixat mig lite och packat min bag helt proppfull med kläder och stuff. ikväll blir det maskerad för min lisas och linas del, vi ska vara pirater haha (a) haha blir nog stört kul för jag har sjukaste outfiten. ska försöka få med kameran ;) nu måste jag rusa. ha en trevlig kväll för det ska iallafall vi ha!


yeah


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0