söndagsmys breee

tjabba tjena. kvällen hos sara igår var riktigt lyckad. 19 brudar, god mat och bra musik. tummen upp för det (y) senare knasade det väl lite men kvällen slutade iallafall hemma hos mig med johan lisa och mathias, där vi kollade på mulan. haha (a) johan sov hos mig och idag vaknade vi väl vid 11 eftersom jag hade slutspelsmatch, kvartsfinal. har inte så mycket att säga om matchen, mer än att den inte slutade lika bra som den började. aja det var skönt att detta var vår sista match, för ett fett break från fotbollen är precis vad jag behöver. det är inte det att jag inte gillar att spela, och får se hur det blir med nästa säsong, men just nu känner jag mig inte alls taggad så det ska bli skönt att vila lite från det. ikväll då. det blir playa del sol och sen film eller nått. puss på nosen


mina små älsklingar. fan va snygga dom äääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0