tisdag

tjenixen. idag var en sån dag när jag för en gångs skull fått något gjort. kom hem runt 3 och då pluggade jag matte ända till middagen, det kallar jag duktigt! känner att jag har koll på det mesta nu men ska plugga in det sista imorn. skrev även klart min krönika så nu är den ur världen (: wuhu! efter middagen åkte jag med pappa och storhandlade. blir liksom bäst när man följer med ;) nej nu ska jag dricka te och kolla på nån ny serie stina tipsade om. imorn börjar jag 10.30 så får sovmorgon, asnajs. sen blir det plugg och träning med lisa. b-pump, det kallar jag back on track. är fett taggad! tjoheejjj


dom här reklamerna är ju typ fett kränkande egentligen, men ändå stört kul hahah:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0