tjena soffpotatis

tjabba! imorse vaknade jag upp hemma hos stina med johan och felix som kom dit igårkväll. vi chillade där ett bra tag, bakade bakade bl.a. en fjantig highschool musical tårta, mycket överskattad haha ;) sedan drog grabsen och jag skulle också hem men glömde min jacka så fick gå tillbaka vilket resulterade i att jag fastnade i soffan med stina ett jävla tag. käkade även och sen drog jag hem till mig och träffade lisa. vi snackade skit och kollade tv. jajses va jag sett serier idag alltså, samanlagt despan, grey's, oth, gossip girl och playa del sol. inte likt mig! segt eller vad, men det gör inget för imorn äre fucking back on track eller hur lisaaa? ;) äntligen äntligeeeen kan jag träna igen. helt amazing verkligen. nej men ha en fortsatt bra kväll, ska sova eller nått


öhm yummieeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0