dags att ställa skorna på hyllan elleerrr?

hello people! kom precis ur duschen, har spelat match i ängby vilket gick dåligt ännu en gång. okej att domaren hade glömt ögonen i turkiet men seriöst tjejer, vad håller vi på med? vet inte vad som har hänt med oss men jag hoppas verkligen vi ändrar inställning snart för det här är knappt roligt längre, bara träningarna som går bra numera. hur som helst, idag är det lördag och ikväll ska det partajas! hoppas jag. man tar en chillkväll och en partykväll liksom. gårkvällen spenderades btw framför tvn med johan lisa och felix, majsigt värreee =) nej nu ska jag väl sova igen de timmarna jag missade inatt, gick upp 8.40 imorse. cíao!


jag och topless-rebecka. flummigt







Kommentarer
Postat av: emmah

"domaren hade glömt ögonen i turkiet" - citat by: emmah ;) haha

2009-09-13 @ 12:35:05
URL: http://feelthelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohyeees :)

2009-09-13 @ 19:22:18
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0