shopping

hello people! hoppas allt är bra med er, men mig är det prima fast är dock stört jävla trött. är alltid trött nu för tiden, inte okeeeej. men så går det när man inte får sova ut på en hel vecka.. gårkvällen spenderades iallafall först på sätra ip och sedan på gullmars vårdcentral. när jag äntligen var klar hos den skiten åkte jag hem och var med johan, och imorse fick vi gå upp med tuppen som vanligt tack vare min match, wey! efter matchen åkte jag på en liten shoppingtur till skärholmen centrum med mamma och kom precis hem, mycket mycket najs! kände att jag behövde fylla på garderoben lite (eller ja, garderoben är helt överfull men ändå har man inget att ha på sig, ni kanske känner igen er?).. fick iallafall med mig en del hem. två par vanliga leggings och ett par med dragkedja, två koftor, två klänningar (också med dragkedja) och en topp. köpte även en ny ögonfransböjare och ett par örhängen. (snälla anteckna?) sved lite på kortet men det najsiga är väl att jag ska få cash av mami och papi sen. love yah! .. men aa nurå, för tillfället sitter jag i sängen och väntar på middag, är så jävla hungrig!!! ikväll var det tänkt att jag skulle festa, men jag måste nog tyvärr göra mina girls lite besvikna i och med att jag faktiskt inte pallar. dessutom är fest kanske inte det bästa när man käkar medicin. så det får jag ta nästa helg! c-ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0