hejdå sommar

hej hopp! har precis käkat gröt och en macka eftersom jag inte pallar äta middag innan min träning, det går verkligen märkvärt mycket bättre när jag inte gör det alltså :P whatever. nu börjar jag verkligen känna att skolan drar igång på riktigt, vilket kanske är på tiden men det suger ändå. vi har prov och inlämningar i ett flertal ämnen inom de två närmsta veckorna, och då pratar vi om ämnen där jag kan nada. jag börjar känna mig lite smått stressad, men vet liksom inte vart jag lska börja. sitter som sagt mest och tittar på böckerna. yeeeah


föresten, jag satt och kollade på massa semesterbiler igår och då slog det mig en sak. eller nej, två saker. för det första insåg jag att sommaren är över, Å to the N to the G to the E to the S to the T. för det andra kommer jag seriously bli galen om jag inte får åka iväg nånstans i höst/vinter då jag garanterat kommer att behöva ett fett break från skolhelvetet. först på listan är alltså att övertala mami och papi samt min lillebror som har en aning svårt att släppa svensk julafton. freakkkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0