school & sool

shululu! kom hem för ett tag sen. idag slutade vi skolan ungefär halv 4 eftersom våra lärare absolut måste dra ut på tiden så mycket som det går, yey. när vi äntligen fick gå kände jag och lina att vi behövde bättra på brännan lite (man bara vilken brännaaa?) så vi tog en tripp till solakuten i bögis. stötte även på andreas på hemvägen, det var ett tag sen man såg honom. nu när jag kom hem möttes jag av en hög mobilräkning och två glada föräldrar, jippi! bara så alla vet kommer jag från och med nu inte smsa er som inte har comviq. blir nog bäst så. (kan redan nu komma på en person som förmodligen gråter blod haha) .. nej nu ska jag byta om och äta, sen blir det fotbollsträning. puss på nosen


en gång i tiden var man faktiskt brun. rip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0