grym helg

shululu, födelsedagsbarnet talar ;) sitter och kollar OS med lisa, väldigt roande. idag blev det trerätters middag med familjen och sedan kom lisa med en ben & jerrys. sött värre :D köpte sedan cigg till henne på vivo, det var stooort. men det jag ville säga med detta inlägg var tack till alla som bidragit till att denna helg blivit så otroligt lyckad. har haft grymt kul hela tiden och det tackar jag mina kära vänner för, ni är bäst :D och familj of course ;) ska väl ta och sova snart för är sjukt trött, och imorn fortsätter jag mitt liv som vuxen. haha galet egentligen. ska även köpa energidryck åt fredrik, mohaha ;) nämen pusshej sötisar
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0