om 17 dagar är jag inte 17 längre

hello sweeties! igår när jag skulle skriva fuckade internet upp sig totalt så det sket sig. fan alltså, jag som hade så mycket intressant att berätta! dagen har bestått av skola och sedan gym med stina. nu försöker jag skriva en disposition inför imorgon - uppsatsskrivning. på. SPANSKA. love it! ska fortsätta med det nu men tänkte bara påpeka att jag fyller 18 snart wohoo längtar! fast näe man ska inte längta till saker för då är det förbi innan man ens hunnit blinka. carpe diem säger jag bara (och här sitter jag som sagt och pluggar spanska - det kallar jag att fånga dagen) menmen you get the point! tror jag avrundar här,
 länkar till linas superheta blogg istället, enjoooooy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0