tjena tjoho

idag efter skolan blev det heron city med lisa, nikita hanna och tove. käkade middag där och sen såg vi Shutter Island! tycker allt att den var ganska bra trots all kritik den fått, lätt värd 60 spänn iallafall. nu ska jag kolla igenom matteboken lite om jag pallar och sen blir det sängen, börjar tidigt imorn men vad gör det när det är FREDAG och lov wohooo! nästa vecka drar jag till London också och jag säger bara bye fucking bye fjällräven. skinnjacka och converse blire, sjukt skönt att slippa snön några dagar ;)

haha nu ringde manne från kent konserten också så får för tillfället höra mannen i den vita hatten indirekt live. jag. längtar. till. söndag!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0