hemma

okej, då var man hemma igen då. 5 dagar känns lätt som 3 veckor när man är borta såhär och gör saker hela tiden. så vad har vi gjort då sen i torsdags? på fredagen var vi på London zoo, haha enda stället i London vi inte redan sett typ, och på kvällen gick vi på en queenmusikal, väldigt bra faktiskt. iallafall I want to break free, we are the champions och we will rock you. på lördagen åkte vi på en båttur runt big ben, london bridge osv, och på kvällen såg vi fulham-tottenham på craven cottage. på söndagen skulle pappa och min käre bror se chelsea så då tog jag och mamma en shoppingdag. jag köpte en hel del grejer så det är nice! enda som var lite tråkigt är att jag varit sjuk i snart två veckor och att jag mådde piss söndag kväll och hela måndagen. mamma misstänkte att jag hade fått bihåleinflamation och nu har jag fått pencillin för det så hoppas det blir bra snart. kan ju meddela att det var real fucking pain att flyga hem igår, usch. nu sitter jag i sängen och chillar galet, omringad av massa plugg. känns som att mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst men antar att jag måste läsa igenom lite grejer för att inte hamna alltför efter. slänger in lite bilder sen ikväll. cíao


London by night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0