bara en dag kvar

dagen idag har väl varit bra, men kall! det kanske inte är det skönaste klimatet men jag tycker ändå att det är bra att det är typ (frost?), för då betyder det att den riktiga snön kommer snart, förhoppningsvis. vi var i farsta hallen och åkte skridskor med klassen, och vi var lika duktiga som vanligt (iallafall tjejerna). sen när vi kom hem åt vi lunch och sen var det dags för gympa. vi körde indianer och cowboys vilket är en lek som jag hatar. man gör bara illa sig jämt. jag sprang rakt in i Saras fot så jag typ stukade tån eller något jag vettefan men det gjorde jävligt ont och det gör det fortfarande. den är alldeles blå nu. usch :( sen var det spanska men läraren kom inte så efter en kvart gick vi hem. kort och skön dag.

nu är det endast en dag kvar till lovet för våran del. det verkar som att väldigt många skolor slutar den 20e eller 21a men imorgon kväll slutar iallafall vi, fast jag vet inte vilken tid så det måste jag ta reda på. då ska iallafall kören sjunga på scen + att felicia och vonka ska sjunga själva. det ser jag fram emot för dom är verkligen jätte duktiga. (så ni som inte redan visste det vet det nu iallafall) sen efter avslutningen får jag se vad som händer. det återkommer jag om. jag längtar iallafall till imorgon kväll. gud så skönt det ska bli med lov. ni anar inte hur mycket jag har längtat. men nu ska jag se andra avenyn! ha en trevlig kväll :)

Ps! *pandris.blogg.se hälsar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0