grönalund på vintern är ingen hit

vi kom in till stan runt 12 nån gång. då gick vi runt och kollade på lite kläder och fick lite damp sådär för det fanns nästan ingenting som någon av oss ville ha, och det som fanns var i fel storlek. men tillslut köpte jag iallafall en svart klänning/tunika och en vit sjal. sen gick vi till vår absoluta favorit resturang, tacobar såklart. och efter vi hade ätit där åkte vi till grönalund. där var vi i ungefär en halvtimme för det var skit tråkigt måste jag säga. svinkallt och dessutom mådde vi as illa. vi åkte 3 gånger och sen åkte vi tillbaka till stan igen. vi letade efter örhängen men hittade inga så vi åkte hem igen. nu när jag kom hem slog jag in ännu lite julklappar.  nu ska jag sova innan jag somnar för är skit trött :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hur många poäng fick du?

2007-12-23 @ 19:11:13
Postat av: jullz

240

2007-12-28 @ 13:17:42
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Viktoria

aha va bra ju :D .. hur många mvg?

2007-12-28 @ 19:18:40
Postat av: jullz

haha, 1!:P

2008-01-01 @ 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0