alla helgons dag

själv tycker jag att alla helgons dag låter spökigt och läskigt, och därav halloween. men man ska tydligen inte blanda ihop dessa två dagar. halloween är amerikanskt och det firar vi endast på skoj eftersom USA gör det. same shit tänker man men iallfall. hursomhelst så är det alla helgons dag idag och jag har tillsammans med min familj och linneas familj som var hos oss, vart på kykogården och tänt ljus för farfar,mormor&morfar, samt alla andra.. det tycker jag va snällt gjort :) det var lite små kusligt där men ändå jätte fint med alla ljus och det.
sen var vi hemma och chillade, vi kollade på hostel 2 och lite sånt. det va mys.
imorn ska jag köpa ny fondation, ny säng, och plugga spanska med millan tror jag. nu ska jag typ sova, godnatt! :D

image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0