ett lättare alternativ

eftersom godis trots allt är rätt onyttigt när allt kommer omkring, och eftersom grönsaker inte alltid är det roligaste så tänkte jag tipsa er om något mycket bättre..  rostade solroskärnor. och visst, nu tänker ni att jag är dum i huvudet, men faktum är att detta faktiskt är rätt gott. bara man tar många samtidigt och typ proppar i sig så .. för tar man bara en smakar det usch, och ja alla kanske inte älskar det men det är iallfall värt att testa så gå nu till affäeren och köp en påse. eftersom min käre vän stina var helt besatt av frön så lärde jag mig att äta det.
så, lycka till med den nya dieten nu allesammans :)


image15

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha! Men ja, det är faktiskt gott :D

2007-11-03 @ 11:43:39
URL: http://ullbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0