fredag

nu är det fredag och dagens grej måste bara vara att jag lånat hem en gitarr från skolan. att ens försöker mig på detta instrument liksom..  men det är iallafall värt ett försök. vad gör man inte för ett vg i musik? haha. idag hängde jag iallafall me stintu & sarre, vi gjorde chokladbollar (med finare ord alltså. egentligen stod det negerbollar i receptet men så säger inte jag). vi spelade också självklart gitarr, vad annars nu när vi blivit riktiga proffs.. not. ikväll vet ja inte va som händer. har iallfall innebandy match imorn som jag verkligen inte ser fram emot av en rad olika anledningar. men nu ska jag faktiskt kila. bloggar senare ikväll. puss & knull mina hjärtegull <3

image36


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. Vad skönt att du håller med! =)
Lycka till med gitarren! =)

2007-11-16 @ 21:45:53
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: jullz

tacktack :)

2007-11-16 @ 21:49:15
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0