fullspäckat schema

nu har jag precis kommit hem från millan, vi har pluggat lite spanska och sen kollat på favorit serien andra avenyn, det är bara så bra. i början vare rätt segt men nu är det riktigt spännande, så för alla som inte sett det, börja se det .. alla avsnitt finns på svt's hemsida, så jag råder er att börja kolla på detta fantastiska pogram! :) för övrigt är det ju rätt deprimerande med tanke på att det roliga är slut, ja att skolan börjar imorn, skol-helvettet. vi har typ 6 prov de närmsta veckorna vilket innebär en massa jävla plugg och 0 fritid. och dessutom så har jag från och med imorn 5 träningar i veckan, vilket kommer leda till stor framgång på min tränings-front. men iallfall, jag kommer inte ha tid för någonting annat, så nu vet alla det! :) deeessuuutom! haha hör nu, dagens nyhet: min vip på playahead har gått ut, och jag tänker inte skaffa ny. ah men tjena tänker alla nu. men faktiskt, jag har hamnat i en pa-är-skit-tråkigt-period och kommer nog tagga ner på det lite, men ändå vara inne för att checka folks bilder och sånt. det blir ju så oavsett vad. för tänk efter, vad ska man göra på dagarna om inte sitta vid datan, på playahead? jo vad fan ska man göra, eftersom allla andra är gör det?
dagens question där. kan någon svara på denna enkla fråga?


Kommentarer
Postat av: sofia

i love andra avenyn!

2007-11-05 @ 20:51:10
URL: http://soffelull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0