godmorgon

har precis vaknat och sitter här vid datan, såklart! gårdagen var lyckad och vi hade riktigt roligt. vi åt ju på pizza hut, och det var lite roligt för det satt två äldre killar (män) bredvid oss och snackade något annat språk. vi chansade på att dom var italienare. och sen började dom snacka med oss och den ena frågade vad vi trodde att dom var från så vi sa ju italien då, och gissa om det va rätt? yeeees. den ena var från milano och den andra från venedig. ballt, där har jag vart också! :) iallfall.. sen snacka vi lite me dom och sen när vi skulle  dra ville dom ha vårt nummer. och av någon konstig anledning gav vi mitt nummer och sen blev man lite terrad resten av kvällen. eller nejdå det va lugnt men han skrev typ: Hi ;) I like U.. Carlo/ Ciao.. hahah som om han skulle gilla mig han var liksom typ 46 år och vi snackade inte alls mycket. så jag svarade iallafall med: haha, why? och så höll det på ett tag med att han ville träffa oss osv. men det kunde han ju verkligen fet glömma! :) aja skit samma. vi hade iallafall kul. idag är det söndag vilket är den tråkigaste dagen på hela veckan om man bortser från måndag. jag hade iallafall tänkt att rensa min garderob. det kommer innebära att jag tar bort väldigt mycket kläder som jag i stort sett aldrig använder. och då blir det typ ingenting kvar som jag flyttar ner (till mitt nya rum), medan resten räcker till typ hela jävla afrika. det är kan ju iochförsig vara bra :) sen klockan 14.45 har vi träning i spångahallen. jag måste alltså åka härifrån 2. det är väl min dag idag. nu ska jag ner och äta frukost, samt fixa mig. ha det bra. bloggar ikväll. puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: JA, Cypern är underbart. Jag var i Fig Tree Bay. Du då?

2007-11-18 @ 12:52:32
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: Okej, men det är ju nära ju ;) Åkte förbi där. Visst längtar man lite dit nu? ;)

2007-11-18 @ 18:30:50
URL: http://amandass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0