helg

jag hann inte skriva igår för hade annat för mig. efter skolan var jag i stan med stina, sara, sassa & sophie. vi fikade, och så köpte jag ett par mysiga stövlar & en fondation. sen for jag & stina hem till henne och käkade tacos och chilla lite innan vi sen pallrade oss hem till mig där vi var med emelie och kollade på film. 1408 om ni vet. den va lite seg man ganska bra. men det va yesterday. idag har jag spelat innebandy match och kom nyss hem. för er som vill veta så förlorade vi med 3-0 (kanske ingen nyhet med förlust, men vi har faktiskt vunnit en match).  jag har fortfarande träningsverk och jag spelade inte särskilt bra. nu ska jag äta och fixa mig sen ska jag till stina och plugga till fucking no prov jag fattar inte ett skit. imorn blire träning, laserdome och resturang med fotbollslaget, najs. nu ska jag kila. kanske lägger upp bild på stövlarna senare:) cíao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0