humoristiskt

okej här kommer den otroligt efterlängtade lilla berättelsen/historian..
det var en gång (jag vet inte exakt för hur länge sen) då ett gäng killar i en klass blev medlemmar på en sida på internet. sidan heter managerzone.com och vad man gör där är i princip att träna sitt fotbollslag till det bästa. man spelar seriematcher osv. det hela började måttligt som en kul grej liksom. men sen blev det bara mer och mer men tillslut gick det verkligen över styr. allt från väckarklockor som ställts tio minuter tidigare på mornarna endast för checkning av träningsrapport till så allvarliga situationer som krönika-skrivning och att lärare fått 10 frågor i rad om att sluta tidigare, för att man ska hinna springa hem och kolla sin mz. ja visst är det tragiskt att en sida på internet så snabbt kan förvandlas till en drog men samtidigt är det rätt komisk, och det  mest humoristiska i det hela är att denna berättelse är baserad på en verklig historia. det finns nog någon därute som läser det här och som kanske känner igen sig. eller har jag fel? jag och min vän ellen har iallafall kommit fram till att detta är ungefär i samma situation som för flera år sen då ett stort intresse hos många var att spela the sims, dagarna i ända.. för ni förstår, visst kan det tyckas att playahead, bilddagboken m.m är töntiga sidor för dom som inte har något liv. fine, det kan man väl få tycka då. men faktum är att detta åtminstonde är IRL. IN REAL LIFE, och vad är då detta? inte för att jag vet precis hur många av er som nu läser det här. men det lär ju vara en iallafall, en som uppenbarligen läst min blog med tanke på sitt agerande i klassrummet. låt mig stolt presentera alexander clark! och inget illa menat med denna text men jag var bara tvungen att låta alla få veta sanningen vad det gäller denna sida, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: ellen

haha dom ska ha en MZ-gala också. med typ "årets spelare" och så vidare. det är fan läskigt :P

2007-11-14 @ 23:32:14
URL: http://LNLN.blogg.se
Postat av: jullz

hahahah.. a det äre fan ;d

2007-11-15 @ 08:19:20
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0