lite shopping sådär

idag åkte jag till söder med mamma för att fixa mitt ID-kort, vilket var på tiden. synd bara att när vi kom dit hade vi glömt att ta med pass eller personbevis så det var ju bara att glömma ID-kortet. det får jag fixa någon annan gång, och visst det låter inte så jobbigt. men eftersom det inte blivit av på ungefär 2 år så kommer det troligtvis inte bli av det senaste året heller, dessutom gick mitt pass ut sista oktober och eftersom det är den 2 november så hade jag iallafall inte kunnat använda det, smaaart! .. & jag ville ju ändå inte visa mina fula foton till kortet så det var bara bra att det inte blev av:) aja, nog snackat om det. vi åkte iallfall vidare in till t-centralen för att köpa draperi & gardin-tyg till mitt efterlääängtade rum, sen checkade jag några andra saker som jag ska köpa senare, efter det åkte vi hem. det var min dag i det kalllaa höst vädret..
nu sitter jag och väntar på att fanny ska äta & sen komma hit.

jag invigde också mina nya skor som jag fick av mamma igår. inga speciella sådär, men här är dom iallafall. :)

image13 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0