lördag

hejsan! idag känner jag mig faktiskt redan bättre, titta så snabbt det gick! :) eller jag är ju fortfarande lite förkyld och så men det går nog över. jag måste bara vara frisk till nästa vecka, för det händer väldigt mycket då. på måndag har vi grammatik prov i engelska. på tisdag ska vi spela volleyboll i sjöstadshallen och sen ha något jävla simtest på eriksdalsbadet (som man måste va med på fast vi redan haft det typ 10 gånger) sen på onsdagen har vi terminsprov i matte, vilket kommer gå ap dåligt för mig tror jag. och på torsdagen ska vi åka skridskor med klassen, woohoo! nu ska jag ta en sväng till farsta med millz. ska kolla på skor och lite annat. sen ska vi typ sätta oss på något fik eller så och plugga lite engelska, haha det kommer nog gå jätte bra (a) sen halv fem kommer stina hit och då ska vi nog baka vår berömda cheesecake som alla älskar, sen klockan sex kommer resten av hennes familj, trevligt trevligt! föresten så är mitt rum snart alldeles klart. det är bara lite små saker kvar. najs :D.. nu ska jag kila, hare brao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så mkt!
Oj, det låter som en händelserik vecka!

2007-11-24 @ 16:14:12
URL: http://amandass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0