så jävla otaggad

det är 12 november och dagarna går verkligen med fucking snigel fart. allt det här gör mig så jävla deprimerad. jag vet inte om jag kommer klara av den här jävla månaden, jag är så jävla otaggad, för allting. vädret suger och allt är bara så jävla pissigt. hur mycket som helst i skolan som jag inte ens har tid för. gissa om jag har tid för något annat då, svar nej. det är så att jag kan börja gråta. det ända jag vill på morgonen är att ligga kvar i sängen och aldrig mer gå upp, ungefär. det är också orsaken till att min blogg nu för det mesta är ointressant, just därför att jag inte pallar skriva, nej jag pallar inte göra någonting över huvudtaget. undra om det finns någon som kan få mig på bättre humör. önskar bara att det vore jullov precis nu!.. jag har alltså absolut 0 livslust just nu men jag hoppas det går över snart och då börjar jag skriva mer igen. så nu vet alla det iallfall. nu ska jag typ .. gå och hänga mig. cíao


Kommentarer
Postat av: JESPER

Vafaaaan! Säger du att det är pissit väder?!?! din lilla jävul! ;D;D;D;D;D;D;D;D

2007-11-14 @ 22:44:34
Postat av: jullz

jesper jag undrar när du ska inse att sommaren är så mycket bättre än vintern :O :D

2007-11-14 @ 22:49:36
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0