SEGT

okej. det här är nog universums segaste fredagkväll för min del. jag har liksom hängt på pa och msn typ hela kvällen och kollat lite på idol, fyfan vilket liv jag mår dåligt. men imorn blir det desto roligare hoppas jag. jag ska vara med linda millan nicen och jessica. vi har inte setts alla 5 på sketa länge så det ska bli najs. vi ska gå på resturang och lite sånt trorja, mysigt värre. sen får vi väl se va vi hittar på, det kan hursomhelst inte bli lika boring som ikväll. men så alla vet så loggade käre pandri tillslut in på msn och räddade iallafall några minuter av den här misslyckade kvällen, woho! PANDRI TACK :D därför tycker jag att alla ska spana in hennes braiga blogg (som åter igen här är vit eftersom jag inte vet hur man gör), men här är den iallafall så tryck: ( http://pandris.blogg.se ) och hon får bild också bara för att hon är så söt :) nu ska jag kolla på andra avenyn och sen typ sova eller vettefan men har ju match imorn, OH NO :| aja ha det så bra. puusss


image39

Kommentarer
Postat av: pandri

haha, gulle dig jullzi!

2007-11-16 @ 23:05:30
Postat av: jullz

haha, gulle dig pandri

2007-11-16 @ 23:13:59
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0