shopping

hej på er alla sötnosar! den här fredagen har varit jäkligt seg eftersom jag blivit väldigt förkyld (för första gången på typ ett år hah) och då äre bara så jävla jobbigt att sitta i skolan och snörvla som en galning som ni kanske vet.. sen blir man så jävla trött och får ont i huvudet och ja det är bara allmänt jobbigt. man orkar för det första inte gå upp ur sängen på morgonen och sen skulle vi på bio med klassen och där höll jag på att somna. men det var till och från under hela dagen och när vi slutade åkte jag iallfall till stan för att möta mamma. där köpte jag en jacka, och det blev en grön fjällräven i långa modellen (alltså inte en tjockis). sen köpte jag också lite tröjor och grejs, här kommer några bilder.. nu ska jag chilla lite, dricka kinadryck och ta ett varm bad så jag kanske blir frisk igen (a) jag brukar ju inte vara sjuk speciellt länge, typ max tre dagar eller något så det är ju tur.  men jag bloggar lite senare iaf, puusss

image48  image49  image50  image51

sorry om bilderna inte är så jätte bra, plus att dom är ihoptryckta en massa, men min kamera suger så vad gör man.. ni får kolla ändå (a)

Kommentarer
Postat av: sofia

vart har du köpt kjolen? ;D

2007-11-24 @ 14:19:01
URL: http://soffelull.blogg.se
Postat av: Anonym

hur mycket kostade din hetheta jacka? :)

2007-11-29 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0