skön dag

hejsan hejsan. det känns som jag inte bloggat på några dagar och det beror på att jag inte orkat/hunnit, dåligt dåligt.. men nu gör jag det iallafall :) dagen idag var väldigt skön (om man bortser från matteprovet som kanske inte gick skiiit bra, men ändå okej hoppas jag) vi slapp matten efter lunch och vi hade heller ingen slöjd eftersom vi hoppar över slöjden när det gått 3 ggr. så det innebar att vi fick sluta kvart i 1 idag, vilket var väldigt skönt :D jag och millan var hemma hos mig och chillerillade, och nu har hon precis gått. träning ikväll, bloggar kanske efter. cíao!


Kommentarer
Postat av: bra blogg btw!

Hejhej bli medlem på http://vinnvarjedag.se/?r=8230 och vinn en biobiljett varje dag! Det funkar faktiskt, jag har hitills vunnit två stycken själv. Bli medlem du med (L)

2007-11-28 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0