söndag

godmorgon godmorgon! det blev en rätt så lång kväll igår. vi hade ju gäster (= stinas familj, hennes kusin, och min kusin och några) och det va ju trevligt. men när dom drucker lite för mycket så är det inte lika roligt längre, haha. jag, stina, lasse och erik satt iallafall och tittade på en jätte dålig film som vi hade hyrt, (the reaping), och sen när den var slut var låg vi kvar i mitt rum i typ kolsvart mörker och gjorde ingenting, sen gick vi upp till dom andra.. det var i stort sett det vi gjorde igår men det var lite roligt iallafall :) och nu så är det söndag igen, hemskt men sant.. jag har träning i västertorpshallen klockan 14.20 sen efter ska jag hem och duscha, sen ska jag plugga hos millzi. ska försöka plugga lite innan träningen också men då måste jag börja typ.. nu. cíaaaaaaao!

image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0