sorgligt

för ungefär sju år sen började jag spela fotboll i älvsjö aik tillsammans med stina. det var roligt och efter ett tag hakade det på fler och fler från "våran sida", alltså från örby, men de flesta var från älvsjö. iallfall, efter några år slogs vi ihop med det andra älvsjö laget. ibörjan var det lite stelt, ingen kände varandra osv. men tiden gick och vi lärde känna varanda jätte bra. folk slutade och det kom nya, och så höll det på ett tag. men sen en lång tid tillbaka har vi haft det så himla bra i laget. alltid så bra sammanhållning. jag har så jävla mycket minnen med er tjejer jag kan knappt förklara hur roligt jag haft det tillsammans med er.. jag har sett fram emot varenda träning .. fattar inte att det kunde bli såhär mellan oss. förstår att det inte skulle hålla förevigt, att man tillslut måste välja. men trots att jag vetat detta ett tag har jag ändå inte vart beredd. idag var det sista kvällen med er alla, nästan alla iallafall.. och det var så himla roligt att träffa er alla igen, men samtidigt sorgligt. kan börja gråta nu när jag skriver det här för jag tror inte att någon vet hur mycket det har betytt för mig att spela tillsammans med er. grejen är den att även om det bara är några som ska sluta så blir det en annan sak nu. delvis för att vi nu slår ihop med 93orna, men främst för att jag kanske inte alls kmr träffa er som slutar längre, men jag ska verkligen försöka. för ni betyder fortfarande så himla mycket för mig och jag vill inte släppa er. ni har gjort dom här åren så himla lyckade. älskar er alla till 100%


image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0