start såklart

heeeeejj! :) imorse försov jag mig lite. vaknade 10 över 7 och bussen går 20 i 8. det var hemskt, men jag hann iallafall trots att det blev extremt stressigt. sen var jag iallafall i skolan som vanligt och sen klockan 5 hade jag innebandy träning. egentligen måste jag plugga nu men jag orkar verkligen inte, har varit skittrött hela dagen. men jag måste iallfall lägga in en bild på något man inte kan leva utan. START! det är det som förgyllar mina mornar. det som får mig att gå upp ur sängen när jag helst av allt vill ligga kvar. det som ger mig livslust. haha okej lite väl dramatiskt, men seriöst det är så jävla gott. erkänn? nu ska jag "sätta upp" min nya säng. jippi! ha det bra <3

image42


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, start brukade jag äta jämt förrut, men av någon konstig anledning slutade jag. MAn kanske borde börja igen? Det är ju så gott!

2007-11-19 @ 20:25:28
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: Haha shit, vi har ju verkligen mycket gemensamt ;) Jaa :S Jag vill ju bli 165 i alla fall! Haha. Och det där med ryggen är ju lite konstigt, jag har aldrig känt av att den är lite sne...haha. Hoppas du får en bra kväll!

2007-11-20 @ 21:16:43
URL: http://amandass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0