bara för att två inlägg är roligare än ett

tjo alla glada. nu sitter jag här och gör i stort sett ingenting, försökte plugga lite spanska/engelska. men det är skittråkigt och jag kunde dessutom inte koncentrera mig så jag gjorde som indianerna, sket i det.
Ikväll var jag på info-möte men mitt fotbollslag, eller ja iallfall hälften va ju där.. vi snackade lite med vår blivande tränare hagrid, även kallad harry potter (fast egentligen heter han per-åke). ja han är väl najs. rakar benen gör han också elr vafan vet jag :D men iallafall, det ska tydligen storsatsas på vårat lag och jag kommer bli typ värsta seriösa liraren. och även om det är surt me fys två dagar i veckan så har jag och stina konstaterat att vi kommer bli värsta vältränade och få topp kondis. det är ju alltid något. synd att det inte hände 1 år tidigare bara, då hade jag kanske vart lite mer förberedd inför cooper-testet i skolan på fredag. vi ska maxa 2 km ffs. jag säger bara det, lycka till julia. ;) men nu ska jag nog bläddra igenom den där gymnasie katalogen, hur stressande det än känns. det kan behövas, jag har nämligen inte den minsta aning om vad jag ska gå. hur ska man veta när man är 15 år vad man vill jobba som resten av livet? det snacket går mig verkligen på nerverna. aja ska kila. hare gött, som elin säger (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0