infokomp gymnasiet

sho. nu har jag precis kommit hem från öppet hus på infokomp gymnasiet. jag och stina bestämde oss nämligen för att följa med sassa och hennes käre far dit, för att checka läget liksom. när vi kommer dit möts vi av en vinkade man i sina bästa år eller nått, trevligt värre. sen går vi in och hinner knappt säga hej innan vi fått 65 frågor om vad vi vill bli. ja för tjejen vi snackade med kunde typ inte va tyst en sekund. men så långt gick det bra och vi följde med henne in i ett annat rum och där fick vi träffa den personen som gjorde kvällen till något extra. HAHA. andreas andresson var namnet. han har för er som vill veta också varit med i FCZ. inte nog med att han pratade otydligt, utan han spottade som fan också. inte så att man knappt la märke till det utan riktigt jävla mycket. och det värsta var att vi, framför allt stina, var på extremt flumm humör och garvade åt precis allting han sa och gjorde. det var faktiskt till och med rätt pinsamt. men annars verkade det väl bra. jag grät en skvätt också eftersom jag tyckte så synd om honom. aja vi får väl se hur det blir med det, men jag måste nog söka dit iallafall, åtminstone för att vara snäll. Hemvägen va också rätt kulig. Bl.a. så snackade jag med två byggarbetare & så fotograferade vi värsta tönten. Jag kanske lägger upp bilden imorn, vem vet :D nu ska jag kolla igenom spanska glosorna. hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Sassie

Höhö, minnen alltså ! :D

2007-11-02 @ 18:35:44
URL: http://stillbild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0