halvdöd

hello, är för tillfället dödstrött och orkar inte göra nånting. kom hem från stan för ett tag sen där jag handlade lite grejjer. jag och stina har dock en överenskommelse så vi ska inte gå in på mer detaljer om det, haha. i morse klockan 9 spelade vi också vår andra seriematch mot boo ff som vi vann med 2-0, great! nu har vi ssssseeeex poäng! =) första halvlek gick bra, men andra var en stor katastrof. kanske för att vi hade samling klockan 7? man är inte så pigg då. fast jag antar att man inte kan skylla på det med tanke på att alla våra hemma matcher är typ då? så det är bara att vänja sig. kul! nästa match spelar vi iallafall mot vendelsö den 10/5. och jag har för övrigt kommit fram till att fotbollen tar upp väldigt mycket av min fritid. inte nog med träning på vardagar, utan nu har vi också tidiga matcher, vilket resulterar i att man varken kan göra ngt kvällen innan, eller samma kväll - för då är man baajs trött. ush! men nu ska jag äta middag och sen får vi se vad som händer. antingen sumpan med nicen, eller chill hos stina, eller sooooova, höhö. vi får se. men ni får ha en trevlig lördag! cíao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0