kommentera!

kom hem från träningen för ett tag sen. inte så seriös, men vafan man kan inte vara seriös på den planen. sandlådan som vi så fint kallar den. men vi hoppas att det är slut på träningstider där snart va. känner mig föresten väldigt taskig mot vår blivande tränare andreas. han halkade nämligen på plan vilket jag "råkade" nämna typ 4 gånger. det var inte meningen att han skulle höra, men sista gången gav han mig typ värsta mördarblickan. ja, om blickar kunde döda. nej men ska försöka hålla min käft stängd på träningarna framöver, iallafall när det gäller andreas. imorgon slutar vi som sagt 12(?) och ska försöka fixa så att nicen, som slutade igår, kan vara med i vår klass imorn. asså på sånt där studiebesök. =) men vi får väl se hur det går med den saken. nu ska jag typ torka håret och kolla på spanskan en sista gång. cíao

föresten, vart har alla kommentarer tagit vägen? om man kollar på hur många besökare det är per dag så borde det vara mycket mer kommentarer ju, hihi. inte för att det alltid finns så värst mkt att kommentera.. men nått kan ni väl klämma till med, hallå? =)

image127

somrigt. underbart. och så jävla hemskt att det endast återstår 42 dagar, sen kmr det aldrig mer vara like this.
buhuu

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad vare för ngt jag skulle läsa i din blogg, pulliz?

2008-04-30 @ 12:47:58
URL: http://olenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0