måndag igen

tjenixen! nu var det måndag igen då och jag kom hem från skolan för ett tag sen. sitter för tillfället här och dricker latte, muums! bad föresten mamma/ pappa köpa en ny mjölkvisp igår eftersom våran inte är den bästa, men kan sätta typ allt i världen på att dom inte gjort det än, så får stå ut med den vi har ett tag till. föresten så skrev jag ett inlägg tidigare idag i skolan, men märkte nyss att det tydligen inte publicerades? aja whatever, det var inte nån vidare viktig information, satt bara i skolans compuuteer room och mös lite grann. idag händer inte så mycket, har ingen träning eller något så ska verkligen försöka göra so. kanske bör börja redan nu faktiskt för jag har absolut no idea vad jag ska skriva om eller hur jag ska skriva, så bloggar lite senare istället, cíao! 

image97   image101

armband och halsband som jag inte skulle tacka nej till, fint med trä =)
men liksom, beställa hem två pyttegrejjer från internet? näe palla. så vi får se om jag hittar nått mer, då kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0