sommar feeelings

tjenixen! kom hem från farsta runt 5. det var trevligt att kolla på kläder och grejjer, det var nämligen ett tag sen sist. det var inte heller mycket folk = väldigt skönt! när jag kom hem la jag mig ute med min iPod och lite spanska böcker för att sola lite, och oj vad brun jag blev! höhö not. nej men det är som man säger, man ska börja i tid =) det är så jävla skönt med det här vädret så jag dör. känns verkligen som sommar, fattas bara några grader till så, och fan va jag längtar tills dess säger jag bara! aja. det är föresten sjukt irriterande att våran S-tangent inte funkar som den ska. man får typ ta i om en dåre för att den över huvud taget ska funka, jobbigt. vi vet inte riktigt vad problemet kan vara men pappa tror att det är en myra. och det skulle inte precis förvåna mig om man säger så. ah nu vet ni iallafall det. men nu ska jag ut och springa med nicen, duktigt jag vet! puss

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, bara för att ta ut mina aggressioner!

image115

åh, sommar sommar sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0