tisdag

tjaa. kom hem runt 9 efter en väldigt chillig träning, inte speciellt jobbig om man säger så. när jag kom hem hittade jag en jätte söt teckning på bordet. jag började nästan gråta så gulligt, fast det är ju typiskt mig. det var iallafall en gubbe och en text som löd såhär:

du är en bra kusin. du är snäll och bra på fotboll.
och på bandy. och på hockey.
till august från max

.. och med sån där gullig handstil ni vet, naaw! (a) asså det va ju fett gulligt av max att gjöra den i skolan för att ge august, det får ni hålla med om. haha =) (lite mycket "gulligt" i det här inlägget menmen, det var precis vad det var ju. imorn blire iallafall spanska-plugg och schtek på mitt tak efter skolan, med millzoo. men nu ska fixa lite grejjer sen hoppa ner i min underbara säng, och sova, och drömma hela natten långt. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0