TPL

trött på livet, svar ja. idag hade jag mig en liten funderare över varför jag överhuvudtaget inte skjutit mig eller försökt begå självmord på annat sätt. varför jag vid det här laget inte var sjuukt mycket mer deprimerad än vad jag är, för jag kunde fan inte komma på en enda jävla sak att vara glad över. det kändes  ganska jobbigt om jag ska vara ärlig, så jag grät en skvätt hos millz, inte så seriöst men jag blev iaf alldeles svart under ögonen. men vad gör det när vi ändå har träning i det här fucking hemska vädret - på den hemska planen - i detta hemska land som aldrig kan behålla ett varmt klimat i mer än 2 dagar, typ. men neeeeej jag älskar ju sverige juste. äsch, ska äta nu bloggar efter träningen då jag förhoppsningsvis är på bättre humör *tummen upp*

image110

jag för läängesen, på en betydligt varmare plats. skulle inte banga på att dra utomlands nu
I <3 GREECE



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för ögonfärg?

2008-04-15 @ 20:29:50
Postat av: julia

svar: ibland blir man orolig alltså ..
men blå, hurså?

2008-04-15 @ 20:54:07
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

orolig? for whaaat?

2008-04-15 @ 22:43:53
Postat av: julia

över dig och dina frågor kanske.
du har ju garanterat brist på fritid..

2008-04-16 @ 17:53:11
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

aa jag har ju det. tur attdu finns som kan roa mig :)

2008-04-19 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0